Friday 23 December 2011

padah syok sgt tdo

salam..erm lame plk aku xupdate blog kn...smlm shari suntuk dok umh xwat ape..bosan gle...n asyik mengadap laptop jew...nk pendek kn cter aku terlalu penat n than tdo...subuh kul 5.45 pg..mak bapak aku da ketuk pintu blik aku...dieorg selalu smbahyg berjemaah dlm blik aku coz blik aku luas ckit...pas bka pntu n lampu aku pn smbg tdo...mak aku time nk kai telekung die da dok popek2 srh aku bgn solat...aku amk bantal tekap kt telinga..die bebel aku snyap jew..aku target nk bgn solat kul 6.30pg...

pas jew mak abh abiz solat, mak aku bebel lg srh bgn solat...aku wat bodoh jew..aku ckp "jap la mak kul 6.30 bgn la"..slgi aku xbgn slgi tue la die bebel...skit tinge aku..hehehe..yelah org nga mengantuk mmg la mrh ble di kacau...mak aku ckp "oo ko xnk bgn eh, tgu kejap" tetbe mak aku snyap...upenye selang 3 minit mak aku dtg ngn bwk air satu cawan la der....die p simbahnye kt muke aku...terkejot beruk aku...adeh bengang tol..abis bju n selimut aku bsh...nk xnk aku bgn jgk p solat...mak oh mak...=)

kelakar la kejadian pg td..gara2 aku terlalu ikotkan mengantok, pepg da di mandikan air satu cawan kt muke..pas mak simbah "ha bru ko nk bgn eh" die ketawe kn aku...thanks mak coz simbahkan air kt muke org..klu mak xsimbah jwbnye org terlajak la solat subuh...love u mak...=)

No comments:

Post a Comment